M’apropo a escriure’t

desnudo2

M’apropo a escriure’t.

Ho faig
a través de camins
d’amants morts,
i trepitjant
gebre de passió conclosa.

Fins mirar-te als ulls
I enlluernar-me
de Sol.

Em manquen paraules,
saps?
Que no intencions.

I em sobren mans
I desig,
ànsia de la teva coneixença
intima
absoluta
total.

Només la por al dolor regalat
atura la veu
i mesura la paraula.

Perquè més enllà d’això…

Si no fos així…

Llençaria un vol de llengües
De la meva boca
fins trobar la teva.
Jo, salvatge conqueridor.
Entregat a tu i als teus desitjos.

Llençant carícies
Com garfis infinits,
Fins ancorar en mi el teu cos
Procel•lós
de fera
nuesa.

Me acerco a escribirte

Lo hago
a través de caminos
de amantes muertos,
y pisando
escarcha de pasión concluida.

Hasta mirarte a los ojos
y deslumbrarme
de Sol.

Me faltan palabras,
sabes?
Que no intenciones.

Y me sobran manos
y deseo,
ansia de conocerte
intima
absoluta
total.

Solo el miedo al dolor regalado
frena mi voz
y mide la palabra.

Porque más allá de eso…

Si no fuera así…

Lanzaría un vuelo de lenguas
de mi boca
hasta encontrar la tuya.
Yo, salvaje conquistador.
Entregado a ti y a tus deseos.

Lanzando caricias
como garfios infinitos,
hasta anclar en mí tu cuerpo
proceloso
de fiera
desnudez.

Esta entrada fue publicada en Poesía y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a M’apropo a escriure’t

  1. Manel Artero dijo:

    Retorno de sentimientos…

Responder

